نکات کلیدی قبل از ازدواج (3)

برخی افراد براین باورند که تحصیلات با ازدواج سازگار نیست، این افراد می توانند با بیرون کردن این فکر از ذهن خود و بررسی موفقیت افراد متأهل مشغول به تحصیل و مشورت با آنها سنجیده تر عمل کنند .

ادامه مطلب ...

نکات کلیدی قبل از ازدواج (2)

یک واقعیت غیر قابل انکار این است که تمام افراد از آراستگی ظاهری و باطنی به حس خوبی می رسند پس توجه داشته باشید که ژولیدگی ظاهری و بروز رفتارهای سبک و دور از شأن همه در اذهان ثبت می شود. اگر پی بردید که دچار حساسیت های شدید هستید ( تعیین شدت آن پس از مشورت با روانشناسان مشخص می شود ) لازم است تا تعدیل و بهبود این حالتها ازدواج خود را به تأخیر بیندازید .

ادامه مطلب ...

مسلمان شدن دختر 19 ساله یهودی!! (+عکس)

 

من یهودی به دنیا آمدم از همین رو با مسلمان شدنم، خیلی‌ها مرا خائن می دانند و معتقدند کاری که
من کردم، دیوانگی است...روزنامه آلموندو چاپ اسپانیا در شماره روز پنج شنبه گذشته خود از مسلمان شدن یک دختر 19 ساله یهودی در شهرک کرمئییل در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد.
ادامه مطلب ...

نکات کلیدی قبل از ازدواج (1)

تصمیم گیری ازدواج ،مرحله ی بسیار مهمی در زندگیتان است . آن را جدی بگیرید ، احساسی عمل نکنید؛ اما بیش از اندازه هم وسواس به خرج ندهید ، نترسید و توکل کنید .

ادامه مطلب ...

اگر چیزی را می خواهی رهایش کن!

یاران صمیمی سلام؛
وقتی کشاورزی بخواهد دانه‌های بیشتری از زمین دریافت کند بذرهایش را برمی‌دارد و به زمین می‌سپارد. این بذرهای گرانبها با اندیشه‌های سبز کشاورز و جملات زیبایش به خداوند، به هزاران برابر تبدیل می‌شود.
او با خدا این‌گونه زمزمه می‌کند: خداوندا این بذرها را به دست زمین تو می‌سپارم، باشد تا با آفتابت، با بارانت و با مهرت آنها را گسترده کنی.

ادامه مطلب ...

محکومیت هتک حرمتها


باآرزوی قبولی عزاداریها وسوگواریهایتان

هتک حرمت حرمت شکنان به مقدسات را در عاشورای 88محکوم می نماییم
واز خداوتد تعجیل فرج مولایمان را خواستاریم