رازهای موفقیت

یکی از رازهای موفقیت در زندگی، داشتن دید و ذهنی مثبت نسبت به اطرافیان و رویدادهایی است که برایمان اتفاق می‌افتد اما اینکه چه‌طور بتوانیم ذهنی مثبت و زندگی موفقی داشته باشیم، مهارتی است که به دست آوردن آن خیلی هم مشکل نیست و اگر این مهارت از دوران کودکی آموزش داده شود، می‌تواند شانس موفقیت در دوران بزرگسالی را افزایش دهد... افراد 2 نوع عکس‌العمل نسبت به رویدادهای اطرافشان دارند و بنابر این نتیجه، او افراد را به 2 گروه تقسیم کرده است:

ادامه مطلب ...

برای شروع راه موفقیت ...

1- برای شروع راه موفقیت  ، داشتن یک ایده خوب تنها چیزی است که به آن نیاز دارید.

2- مشغولیت ذهنی تاجران موفق ، ارائه خدمات بهتر به مشتری است.

3-مشتری همیشه به دنبال بهترین و بیشترین است با پایین ترین قیمت ممکن.

ادامه مطلب ...

مدرک دعاى کمیل

 برخى از مدارک دعاى کمیل و یا کتابهاى که این دعا را نقل کرده اند عبارتند از:

ادامه مطلب ...

آداب دعا

فیض کاشانى - بر اساس روایات - ده چیز را از آداب دعا ذکر نموده است :
1 - مترصد بودن اوقات شریفه ؛ از روزها مانند روز عرفه که روز نهم ذیحجه است . و از ماه ها ماه رمضان و از ایام هفته روز جمعه و از اوقات هنگام سحر یعنى آخر شب نزدیک به صبح که در فضیلت تمام این اوقات روایت شده است و در این مواقع دعا به اجابت مى رسد.
2 - غنیمت شمردن حالات شریفه ، مانند حالى که دوصف کفر و اسلام روبرو مى شوند و آن حالت انقطاع است و دعا در آن حال به اجابت مى رسد. روایت شده است از حضرت صادق علیه السلام که فرمود: (اطلبواالدعا فى اءربع ساعات عند هبوب الریاح و زوال الافیاء و نزول المطر و اول قطرة من دم القتیل المومن فان ابواب السماء تقتح عندهذة الاشیاء (21)))

ادامه مطلب ...

صعود همیشه برای قله نیست!

خیلی از تحصیل‌کرده‌ها وقتی دانشگاه را تمام می‌کنند، دیگر سراغ کتاب نمی‌روند. وقتی دلیلش را می‌پرسیم می‌گویند قصد گرفتن مدرک بالاتر را ندارند و یا به قله آرمانی خود رسیده‌اند و دیگر دلیلی برای مطالعه بیشتر در خود نمی‌بینند. در حالی که انسان باید دایم در حال یادگیری باشد نه فقط برای اینکه به سمت جلو پیشرفت کند بلکه بیشتر به این دلیل که پسرفت نداشته باشد و دچار عقب‌ماندگی نشود.

ادامه مطلب ...

راز موفقیت

آیا می دانید به چه کسانی موفق می گویند؟آیا تا به حال از خود پرسیده اید چرا برخی افراد از بعضی دیگر موفق ترند؟یا حتی چرا بعضی کشورها از کشورهای دیگر پیشرفته ترند؟موفقیت شما چه تاثیری در موفقیت جامعه یا کشور دارد؟

ادامه مطلب ...