مدیریت زمان (قابل توجه دانشجویان)

در آغاز سخن ...

شکار فرصتها: چه در خوابگاه داخل دانشگاه مستقر هستید یا برای خود خانه ای اجاره کرده اید، فهرست کلاسها را به ترتیب زمانی روزهای نزدیکتر و دیرتر تنظیم کنید. و از زمانهای بین کلاسها برای مطالعه استفاده کنید. بهر حال در فواصل بین کلاسها، در محوطه دانشگاه وقتتان می گذرد پس چرا برای مطالعه از این فرصتها استفاده نکنید؟

ادامه مطلب ...

پروردگارا!!


arefe60 کاربر تبیانی

زود قضـــاوت نکنیــم !

زن جوانی در سالن فرودگاه منتظر پروازش بود. چون هنوز چند ساعت به پروازش باقی مانده بود، تصمیم گرفت برای گذراندن وقت کتابی خریداری کند. او یک بسته بیسکوئیت نیز خرید و بر روی یک صندلی نشست و در آرامش شروع به خواندن کتاب کرد.
مردی در کنارش نشسته بود و داشت روزنامه می‌خواند. وقتی که او نخستین بیسکوئیت را به دهان گذاشت، متوجه شد که مرد هم یک بیسکوئیت برداشت و خورد. او خیلی عصبانی شد ولی چیزی نگفت. پیش خود فکر کرد : بهتر است ناراحت نشوم. شاید اشتباه کرده باشد.

ادامه مطلب ...

پنج راه اعتمادسازی

بسیاری از کارشناسان براین باورند که اعتماد یکی از مهمترین عوامل در ایجاد محیط کاری یکپارچه، هم افزا و اثربخش به شمار می آید. سازمانهایی که میان کارکنان آنان اعتماد وجود دارد معمولا سازمانهایی موفق هستند در غیر این صورت غالبا موفق نخواهندبود. لذا مدیریت اکثر مواقع این سوال را مطرح می کنند «چطور می توان در محیط کار اعتماد به وجود آورد و چگونه می شود از بی اعتمادی جلوگیری کرد».

ادامه مطلب ...

مقالات استاد خدادادی

http://www.tebbeghorani.com/papers.htm

پیرترین دانشجوی کشور

پیرترین دانشجوی کشور؛ سید قنبر حیدری شیشوان 78 ساله دانشجوی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد تبریز
ادامه مطلب ...