اعتماد به نفس بیشتر

شرط اساسی اعتماد به نفس، خودشیفتگی است

از خود به خوبی یاد کنید

خودتان را تشویق و ستایش کنید

با جسم خود خوب رفتار کنید

سلامت باشید

بیماری یعنی نیاز به جلب توجه دیگران

فداکاری بیش از حد: عدم توجه به خود

اعتماد به نفس، خودپرستی نیست

به خود برسید

احساس شایستگی کنید

ادامه مطلب ...

راههای تمرین اعتماد به نفس

هم اکنون جلوی آینه بروید. خود را دوستدارنه نگاه کنید و از صمیم قلب، به خود بگویید:
تو را دوست دارم چون برتر از فرشته ها هستی.
تو را دوست دارم چون تو برگزیده آفریده های خدا هستی.
تو را دوست دارم چون تو تجلی کائنات هستی.
تو را دوست دارم چون روح خدا در تو جاری است.
تو شایسته ستایشی چون خداوند ستوده تو را آفریده است.
تو را دوست دارم.
هر روز، حداقل یکبار این تمرین را جلوی آینه انجام دهید

persianv.com

اصول برنامه غذایی سالم

رژیم، واژه ای ناخوشایند است که تصوراتی از محرومیت یا پرکردن شکم با خوراکیهای بی مزه و تکراری را در ذهن ایجاد می کند. با اینحال باید بدانیم که "رژیم"، صرفا جبران دریافت روزانه غذا است و لزوما نباید محدود کننده یا تکراری باشد.

ادامه مطلب ...

« افسردگی » و نقش ورزش در درمان آن

صحبت درباره افسردگی همیشه مفید است. بسیاری از ما افسردگی را معادل غمگینی می دانیم. هرانسانی در سازمان روانی خود «خلق» دارد و از آن دریچه به دنیا می نگرد. اگر سرحال باشیم ، در روابط خود سخت نمی گیریم واگر بد حال باشیم، پرخاشگر، غمگین و عصبانی هستیم. پس انسان از دریچه احساس دنیا را مشاهده می کند نه از دریچه منطق.

ادامه مطلب ...

س از اهانت به قرآن در آمریکا، تنها در واشنگتن ۱۸۰ نفر از مسیحیان

به دنبال اعلام قرآن سوزی در سالروز حمله به برج های دو قلو در آمریکا، از سوی یک کشیش نمای مسیحی در ایالت فلوریدا، گرایش غیر مسلمانان به اسلام به شدت گسترش یافته است

sibtayn.com
ادامه مطلب ...